14 Aralık 2011 Çarşamba

FANTAZİ-ROCK MÜZİĞİN PRENSİ ERMAN

ASB okurları müthiş bir müzik ziyafetine hazır olun. Fantazi-Rock müziğin prensi Erman veliahtı olarak gösterdiği Çuklat Tamer'e "en nadide eserim" dediği "Teletubby Diyarı" adlı parçasını vererek, Akerman Music Corp.'un üstlendiği albüm ile piyasaya bomba gibi bir giriş yapmasını sağladı. Uzun ve hummalı bir çalışma döneminin ardından bestesini yaptığı parçanın vokallerini tamamlayan Çuklat Tamer, "bu single benim için gerçekten çok önemli, öyle ki bitirebilmek için son 2 haftadır tuvalete dahi gitmiyorum" diyerek daha ilk günden akıllarda soru işaretleri bıraktı. Prens Erman ise konu hakkında, "Tamer çok yetenekli ve çok inandığım bir dostum, umarım bu parça kendisine uğurlu gelir, zaten geldi geldi, gelmedi...Kısmet tabi" şeklinde konuştu. Şimdi dilerseniz bu müthiş single ile sizleri baş başa bırakalım sevgili okurlar. Çuklat Tamer ve duygu yüklü single'ı Teletubby Diyarı.



TeleTubby Diyarı (Söz:Erman Aker, Beste-Seslendiren:Tamer Özsevim)

Her yer yeşil, alabildiğine çimeni
Güneşin içindeki bebek dağlar sinemi
Bi daha bi daha diye çıkarsam da göbeğimi
Renkler kamufle etmez teletubby kederimi

Benim makberim bu alaca diyar
Sahte gülücükler peluş ayılar
Sanırsın mesudum üzerimde ekranlar
Al canımı allahım doysun yapay topraklar

Pembe püre vay anam niranıdır midenin
Esiri oldum her daim aynı lanet repliklerin
Batarken güneş ardından tepelerin
Geldi elveda zamanı teletubbylerin

Teletubby diyarı...
Teletubby diyarı...
Acıların dergahı...
Teletubby diyarı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails