13 Kasım 2011 Pazar

MAKİNA MÜHENDİSİNİN SEVGİLİ OPTİMİZASYONU

Sevgili ASB okurları, merhabalar, saygılar, sevgiler, hürmetler. Bugün ele alacağımız yazımızda erkek Makina Mühendislerinin aşk hayatı üzerinde duracağız. Hangi bölümlerde okuyan veya mezun bayanlarla daha mutlu olabilecekleri, hangilerinden uzak durmaları gerektiğini ve karşılaşabilecekleri olumlu-olumsuz durumları mercek altına alacağız. Lafı dolandırmadan dilerseniz örnekler üzerinden giderek konumuzu detaylandıralım.

Örnek 1: Makina Mühendisi Erkek - Herhangi Bir Mühendislik veya Sayısal Bilimler Dalına Mensup Kız

E: Ya Elif, termodinamiğin sıfırıncı yasasına ne kadar daha sadık kalacağız aşkım bak 6 ay oldu ne ısı geçişi oldu ne madde geçişi gözünü seveyim. Sevmiyorsan sevmiyorum de burama geldi.

K: Aşkım diyorsun bir de adi adam. Aklın fikrin sıvı transferinde. Bir gün bir çiçek mi almışsın, bir yemeğe mi çıkarmışsın anca hayvansal iç güdüler anca, öküz. Çok isteseydim national geographic izlerdim bütün gün senin suratına bakacağıma.

E: Yürü git adamın asabını bozma. Son iki aydır bakımsızlığın dibine vurdun, national geographicteki foklara özendin heralde bıyıklara bak, kış geldi bacaklardan hele hiç bahsetmiyorum, kız diye ortada geziyor bir de. Bir sevgilim var makyaj yapayım bakım yapayım karşısına güzel çıkayım diyeceğine bir de neler diyor. Ulan ben seni bu şeklinle bile arzuluyorsam zaten bitmiştir olay ne çiçeği, ne yemeği. Bir civataya somun olma zaten.

K: Sen bu kafayla gidersen daha çok elle sıkarsın civatanı pis herif. Görmek istemiyorum seni Taygun, ilişkimize ara verelim iyice sapıklaştın.

E: Ben bayılıyordum sana, elektron olsam bi daha girmem yörüngene allah muhafaza.

Gördüğünüz gibi çok sağlıklı bir ilişki olduğu söylenemez sevgili okurlar. Bir diğer örneğimizde konuyu daha iyi pekiştireceğimizi düşünüyorum.

Örnek 2: Makina Mühendisi Erkek - Sosyal Bilimler(Sosyoloji, Psikoloji, Felsefe v.b.) Dallarına Mensup Kız

E: Pelin, krikoda bir hareketlenme var ne yapsak kız?

K: Kafam çok karışık Mahmut, ilişkimiz nereye gidiyor sence?

E: Soruya soruyla cevap vermenden nefret ediyorum ya. Kızlar daha çok istiyor diyorlardı bir de külliyen yalanmış arkadaş ya. İlişkimiz nereye gidiyor soru mu şimdi cinsel oyunlar yapıyoruz şurada illa bozacaksın. Vallaha termal şoklara sokuyorsun beni bak yine ter bastı.

K: Ben ciddiyim Mahmut, iki dakika penisinle değil de beyninle düşünsen. Ben senin için ne ifade ediyorum gerçekten bilemiyorum bazen. Freud'un bir lafı var...

E: Hay sokayım Freud'a ya, ilişkimizi elin manyağının laflarıyla mı şekillendireceğiz Pelin, erkeğim ben erkek, ihtiyaçlarım var, seviyorum seni, sana söylemeyeceğim de Makina Elemanları hocasına mı söyleyeceğim ihtiyaçlarımı.

K: Makina Elemanları hocan kim?

E: Gülriz diye bir karı, ne alaka?

K: Bak gördün mü o kadar insan varken niye o geliyor aklına, yok yok bu ilişkide yanlış giden bir şeyler var ben tahmin ediyordum zaten.

E: Ulan arkadaş delireceğim ya, bayılıyorum makina elemanları hocama 56 yaşında taş gibi böyle göbeğine kadar sarkmış elips göğüsleri, hele o geoit vücut yapısı yok mu hastayım. Kızım bi git ya allah aşkına tamam istemiyorum senden bir şey. Gideyim iki sistem dinamiği sorusu çözeyim bari daha faydalı olur senden.

K: Tabii hep kaç zaten işine gelmeyince, anlaşamıyoruz Mahmut anlaşamıyoruz.

E: (Homurdanarak) Evde fitilli kahverengi kadife pantolon giyene ben ne diyeyim daha libidom yerlerde a.q.

K: Ne diyorsan yüzüme söyle, incitiyorsun beni.

E: Evet diyorum anlaşamıyoruz haklısın hayatım oturup detaylıca konuşuruz bir ara.

Olmuyor, olmuyor sevgili okurlar. Aldığı eğitim ve arkadaş çevresi sonucu cinsellik, hayatında önemli bi yer tutan makina mühendisimiz bir türlü mutlu olamıyor. Ama herşey bitmiş değil. Üçüncü örneğimiz yüreklere su serpecek cinsten.

Örnek 3: Makina Mühendisi Erkek - Sosyal Bilimler(İşletme,Eğitim Bilimleri, İletişim Bilimleri v.b.) Dallarına Mensup Kız

E: Canım ben bi kaç saat şu düşük karbondioksit emisyonlu dizel motor projesi üzerinde çalışacağım, malum 2 hafta sonra bitmiş olması gerek, sen bir dvd koy keyfine bak, bir şey olursa ben içerideyim.

K: Peki aşkım, ben arada sana küçük sürprizler yapabilirim haberin olsun.

E: Bitanem benim ver bi gıdı. Mucks.

2 saat 38 dakika sonra.

E: (Kendi kendine konuşarak)Sürtünmeyi azaltmam lazım ısı çok fazla. Daha etkin bir yağlama...

K: Aşkııım biraaz da bana sürtünseeen, baaak yeenii taaytımaaa.

E: İ-i-i-i-çinde bişi yok gi-bi san-ki canım.

K: Zaaateen yookkiii ihihihihihi amaa yakalamadaaan göreemeezsiiin.

E: (Zihninde canlanarak)Five-Four-Three-Two-One..Penis Launched.
Pistoon geliyoor kaçamazsııın zillii!
(İçinden düşünerek)Kaç beygirim şu an allah bilir.

K: İhihihihihihi manyak seniii yaaa hemen yakalıyorsuuun amaaa

E: Çita olsan yakalarım aşkım. Bu tekstil mühendisliği nasıl ilerlemiş arkadaş bu nasıl tayt ya aklım çıktı.

K: O zamaaan taaayttaaa çıkıyoooo ihihihihi.

E: Hayyalel felaaah.

Görüldüğü üzere sevgili okurlar, makina mühendisi iseniz sevgilinizin hangi eğitimi aldığı gerçekten çok ama çok önemli. Makina mühendisi sevgili yapmak isteyen bayan okurlarımızın da durup, bir kez daha gözden geçirmeleri gereken bir fikir olduğu konusunda ısrarcı olmamak elde değil. Tecrübelerle sabit hayat kesitleriyle siz değerli okurlarımı bilgilendirmeye devam edeceğimi bildirerek, en esen siz kalın demeyi de ihmal etmiyorum. İşletme rulz!

3 yorum:

  1. İnsan şu yazıyı iki üç sene önce yazardı yaahuu

    YanıtlaSil
  2. elime zıçim anca çıktı.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails