29 Kasım 2011 Salı

ASB Laboratuvarları Gururlu Sunar: SIKSOXCIN ile Saç Dökülmesine Son!

ASB laboratuvarlarında yıllarca süren çalışmalar sonunda meyvesini verdi sevgili okurlar. ASB'nin dünyaca ünlü alman ve italyan bilim adamları tarafından geliştirilen mucizevi formül sayesinde artık saç dökülmesi sorunu, hem erkekler hem de kadınlar açısından tarih oluyor. Siksoxcin ile saç dökülmeniz duracağı gibi, kaybettiğiniz saçlarınıza da geri kavuşacaksınız.

Neden Siksoxcin?

Erkeklerin saç köklerinde, testosteron hormonlarının etkisiyle biriken siklomin, saç kökünü zayıflatmakta ve zamanla güçsüzleşmesine neden olmaktadır. Siksoxcin'in içerisindeki erektif maddeler ve mucizevi African Cocktus, Dalyoraxis Goethilin ve Hoppa Doggylia bitkileri sayesinde siklomini saç köklerinden uzaklaştırarak saç kaybını minimuma indirirken, içerisindeki diğer aktif madde tangamin ile zayıflayan saç köklerini eski gücüne ve formuna kavuşturmaktadır.

Bayanlarda görülen, strese, adet dönemlerine ve saç ürünlerinin yarattığı yıpranmalara dayalı saç dökülmelerinde ise Siksoxcin'in mucizevi formülü içerisinde bulunan klitorin ve vaginisilin, saç dökülmesine son verirken, özel olarak dünyanın dört bir yanından toplanan ve formülün içerisine dahil edilen Latinarium Kalcharia ve Dcup Boobilis bitkilerinin özleri sayesinde zayıflayan saç köklerini onarır ve saçlarınızın daha hacimli görünmesini sağlar.

Siksoxcini deneyenler ne söylediler?

Metin Goetheller (28, Mühendis, Köln)

Bir eczacı arkadaşımın tavsiyesi üzerine Siksoxcin'in 8 haftalık programını uygulamaya başladım. Bilgisayar mühendisi olmam sebebiyle stresli bir eğitim hayatı yaşadım ve aynı stresin iş hayatımda da devam etmesi üzerinde saçlarımın büyük bölümünü kaybetmiştim. Tam her şey bitti deyip, body salonuna yazılarak umutsuzca Vin Diesel'e benzemeye çalışmaya başladığım sırada Siksoxcin imdadıma yetişti. 2 ay sonunda artık kafam sevgi tokatlarının değil, alman manitaların narin parmaklarının hedefi oldu. Saçlarımı arkaya doğru duruladığım için sırtımda ve g.tümde de bariz bir kıllanma meydana gelse de bunun bana müthiş bir karizma kattığını söyleyebilirim. Manitanın bir tanesi beni Wolverine diye seviyor düşünün artık. Uzun lafın kısası ASB laboratuvalarının fayansı olurum.

Beste Dildoğlu (32, İnsan Kaynakları Uzmanı, Mardin)

Hayatımın en büyük hatasını bir öküzü severek yaptım. İşkence, dayak, sıkıntı ve stresten, sevdiğim erkek için süpürge edeceğim saçlarımdan değil süpürge, fırça yapmaya yetecek kadar bile kalmadı. Pis herif geçen gün saçlarımdan tutup bana yoyo muamelesi yaptıktan sonra herkes, "Kız kemoterapiye mi giriyorsun bu ne hal?"diye sormaya başlamıştı ki, bir internet reklamı vasıtasıyla Siksoxcin'le tanıştım. 12 haftalık programı uyguladım ve rapunzel görse afedersiniz g.tü düşer bir saç sıklığına ve hacmine kavuştum. Hayvan oğu hayvan da bu değişimin farkında, hatta "dayak sana yaradı bak, saçların japon karılarınki gibi oldu" dedi. Şimdi saçlarımdan süpürge yapmayı bırak, balkondan sarkıtıp ASB bilim adamlarını eve bile alırım. Teşekkürler Siksoxin, teşekkürler ASB laboratuvarları.

Taklitlerinden sakının

Sadece eczanelerde bulabileceğiniz Siksoxcin, kapağının altındaki taklit edilemez "SIK" yazısı kabartmalı özel tasarım logosu ve kapağı açıldığında sizi esir alacak afrodizyak etkili esansı ile sahte ürünlerden rahatlıkla ayırt edilebilir. Siksoxcin ile yeni bir hayata merhaba deyin.

Siksoxcin bir ASB Laboratuvaları ürünüdür. Her hakkı saklıdır, kimse bulamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails