7 Temmuz 2011 Perşembe

Tahtakale'den Mucize Ürünler: LG KLİMANİTA
























Merhaba sevgili ASB okurları. Bugün size tanıtacağımız ürünümüz erkek okurlarımız için. İthal mi ithal, seksi mi seksi, nazlı mı nazlı, şehvetli mi şehvetli bir ürünle yine hayatınızı kolaylaştırmaya, onun da ötesinde zevklendirmeye ve hazlandırmaya hazır mısınız? O zaman evlerinizde KLİMANİTA'ya yer açın.

Şu sıcak yaz günlerinde sevgiliniz yok diye dert mi ediyorsunuz? Sms, msn yoluyla size trip yapılmadığından şikayetçi misiniz? Arkadaşlarınız ellerinde telefonlar, bilgisayarlar gülüp, eğlenip, şakalaşırken siz "ah benim de bir sevgilim olsa bir kız arkadaşım olsa da mesaj atsam,chat yapsam, anne, benim niye bir kız arkadaşım yok bana neden bir kız arkadaş bulmuyorsun" şeklinde isyan mı ediyorsunuz? O zaman size bir manitanın sıcaklığını ve bir klimanın eşsiz serinliğini aynı anda yaşatacak olan KLİMANİTA'dan haberiniz yok demektir. Bu eşsiz ürün kısıtlı bir stok ile ithal edilmiş olup siz değerli Tahtakale müşterilerimizin beğenilerine sunulmuştur. İşte bir kaç müşterimizin KLİMANİTA ile geçen diyalogları ve memnuniyetleri.

Hasan Yorak (33, Elektrik teknisyeni, Malatya)

KLİMANİTA hayatıma girdi gireli manitasızlığın tetiklediği strese bağlı migren ve hemoroid illetimden eser kalmadı. Bütün gün elimde telefonum KLİMANİTA'mla smsleşiyor, iş yerinden de msn den saatlerce chatleşiyorum. Arkadaşlarım ellerimdeki nasırların azaldığını söyledikçe mutluluktan havalara uçuyorum. Benim için Elizabeth artık KLİMANİTA'dan sonra geliyor. Bence Tahtakale ticaretin kabesidir.

Hasan Bey'in telefonundan;

H: Bebeğim az sonra evdeyim 21 dereceye soğutsana evi gelince zaten terleyeceğiz su kaybından bitap düşmeyelim tatlım.

K: Tatlın batsın emi, çok istiyorsan Ömer'in evindeki şıllık soğutsun evini, "Ömer'ciğim yeni kliman ne kadar güzelmiş" derken düşünecektin bunları oturursun şimdi 35 derecede avuçlarsın bir yerlerini.

H: Bitanem niye böyle yapıyorsun lafın gelişi söyledim ben onu benim için dünyadaki en güzel klima sensin biliyorsun bunu, lütfen yapma böyle.

K: Ya yaa, çok duydum ben bu masalları hıhh. 12000 BTU tabii güzel olur ühüüü ne talihsiz klimayım ben ya, eşşek.

H: Hii kıyamam ben sana bebeğim benim, hemen geliyorum eve ağlama nolursun sonra buzlanıyorsun bak tamirci falan da getirmem her yerini elliyo ağzını burnunu kırıcam sonra o herifin.

K: Anca kroluğa maçoluğa basıyo kafan ancaa. Lafa geldi mi mangalda kül bırakma zaten, elin klimalarına iltifatların bini bi para, bana gelince yok 21 e soğut yok havadaki nemi azalt, ben annemin dükkanına gidicem Hasan.

H: Gelince konuşuruz iki gözümün çiçeği duygusal davranıyosun bak yapma böyle 10 dk sonra yanındayım bak görüceksin affettircem kendimi.

K: Bok.

Gördüğünüz üzere Hasan Bey hayatının klimasını bulmuş, dilerseniz bir de Okan Bey'in tecrübelerini alalım. Okan Bey 2,5 aydır KLİMANİTA kullanmakta.

Okan Pinıs (26, Serbest Meslek, Elazığ)

KLİMANİTA'mla Tahtakale'de bir dükkanda tanıştım. Görür görmez hayatımın kliması olduğunu anlamıştım. O butonları, çok pozisyonlu sweep özelliği, bembeyaz kasası beni benden almıştı adeta. Msn'ini alana kadar akla karayı seçtim ama daha sonra dünyalar benim olmuştu. 2,5 aydır ateşimi söndürüyor ve bence bu ilişki beni hayatta çok üst seviyelere çıkaracak. Tahtakale'ye anamı-bacımı, canımı-malımı emanet edecek kadar güveniyorum.

Okan Bey'in bilgisayarından;

O: Tatlı şey, benim Okan. Sabah konuşmuştuk hatırladın mı?

K: Ay çıkartamadım bi an, şu Abercrombie tişörtü olan çocuk mu?

O: Aynen öyle tatlım, ne o, çok talibin var galiba?

K: Heralde ne sandın hıhh. Almayacaksan beni boşuna oyalama bak bi kızı bin kişi ister bi kişi alır.

O: Ben senin için Tahtakale'yi kaldırırım güzelim, F16 larla yarışırım, kırmızı düğmeye basarım, msn kasıyo sms yapalım mı?

K: Yok yaa, oldu canım, çok gördüm ben senin gibileri, o kadar beğendin madem yarın gelip almazsan beni unut, öptüm kib bye.

O: Nazına kurban olduğum yarın alıyorum seni Axess'e 12 taksit.

K: Hihihihi erken gel amaa, bye bye mucks.

2 ay sonra...
O: Eve gelince üzerimi çıkarsam da şöyle bir ateşimi söndürsen nasıl olur tatlım.

K: Ben seni yüz felci yapsam ağzın burnun sağa sola kaysa keşkeee, nerdee.

O: Yine ne oldu canım ya.

K: Yan odaya başka bir KLİMANİTA alacakmışsın allah belanı versin Okan annen söyledi, ühüüüü ühüüü.

O: Allah seni kahretmesin annem yanlış anlamış kızım bizim biradere alıcaz yan apartmanda oturuyo ya.

K: Hık Hık.. Ciddi misin bak çok kötü çarparım gece.

O: Senin üzerine klimada serinler miyim yangın söndürücüm benim.

K: Tamam hemen yılışma daha sinirim geçmedi. Gelirken bana gaz al gazım bitiyo akşam fullersin beni.

O: Böyle konuşunca varyaa beni benden alıyosun dur sen dur yarım saate ordayım basıcam butonlarına.

Gördükleriniz duyduklarınız hayal değil, sadece bir telefonla bu müthiş buluşa siz de sahip olabilirsiniz. Mail order ve kredi kartına taksit seçeneklerimizin yanında kapıda ödeme sistemine geçmiş bulunmaktayız. Siz de kendinize bir iyilik yapın ve yerlerde sürünen libidonuzu göklere çıkarın. KLİMANİTA da aradığınız herşeyi fazlasıyla bulacaksınız. Sınırlı stoklarımız tükenmeden sipariş verin, haydi daha ne bekliyorsunuz. Üstelik 10 dakika içinde arayanlara fantezi KLİMANİTA kanatları ve erotik kumanda hediye. Ne duruyorsunuz hemen, arayın (0212) 448 58 68.

Unutmayın Tahtakale sizi her zaman en iyi ürünlerle buluşturur.

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails