14 Haziran 2010 Pazartesi

TASAVVUF-ROCK MÜZİĞİN PRENSİ ERMAN

Prens Erman'ın dönüşü her zamanki gibi beklenmedik oldu sevgili Ablog Sublog Blog okurları. Her seferinde yaptığı sürpriz çıkışlarıyla bizleri şaşırtan Prens Erman ikinci tasavvuf albümü "Gelin Canlar Formspring.Me" ile piyasaları altüst edeceğe benziyor. Tasavvuf-Rock müziğin ülkemizdeki ender temsilcelerinden olan Prens Erman yeni albümüyle ilgili olarak mikrofonlarımıza,"Bu albüm yüreğimden bir data adeta" dedi. Sorularımızı yanıtsız bırakma alışkanlığını sürdüren sanatçı, "Lütfen bundan sonra bana sorularla değil çözümlerle gelin. Yok hala "ben soruyla gelirim" derseniz, "Allah belanızı versin" der, konuyu kapatırım." diyerek, akılları karıştırmaktan da geri kalmadı. Herşey bir yana gelin dilerseniz albümdeki birbirinden güzel parçalara hep beraber bir göz atalım;


A-

1-Gül kokuyor profili

2-Ben yürürüm twit twit

3-Offline olayım Bill Gates yolunda

4-Mekkede 3G Medine'de Edge

5-Cennetin DNS'ini söyle ey derviş.

6-Kabrimde yok bağlantı

7-Youtube yok mu sandın?


B-

1-Gelin canlar formspring.me

2-Gaflet uykusunda Facebook'u açık kalmış

3-Msn'de geç yazanlardır,vadesini dolduranlar

4-Kefenin modemi yok

5-Seyreyleyip yandım, nurlu profil resmini

6-Sırat köprüsünde elimde netbook

7-Dün gece Iphone'dan tespih çektim


Bu eşsiz albüm hangi müzik marketlerde bu seferde siz tahmin edin sevgili okurlar.

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails