18 Nisan 2010 Pazar

Ermando Hose ile Gönül Karmaşası

Beklenen gün geldi, hasret bitti sevgili Ablog Sublog Blog okurları. Beyaz bayraklarınızı hazırlayın çünkü duygu yüklü Brezilya'lı şair Ermando Hose Akerano Delcastio, gönüllerinizi teslim almaya geliyor. Muhteşem bir başyapıtla sevenleri ile buluşan Akerano, Ablog Sublog Blog okurları için verdiği kısa süreli demeçte; "Duygusal dünyam sevdiceğimin aşkıyla adeta bir galaksi bir güneş sistemi kıvamına geldi, bu şiirimi biricik sevdiceğime ithaf ediyorum, umarım beğenirsiniz" dedi. Verdiği uzun aradan sonra özlediğinizi düşündüğümüz duygu yüklü şairimizin kalbinin en derinlerinden çıkardığı bu olağanüstü eserle başbaşa bırakıyoruz sizleri. İşte Akerano'nun yeni şiiri; "Korkma yıkan çiğ tanem, saçlarını ben kuruturum".



Ermando Hose Akerano Delcastio'nun sponsoru Silbak Mendilleri, keyifli vakitler diler.





Korkma yıkan çiğ tanem, saçlarını ben kuruturum


Gönlüme yuva yapmış koza örmüş örmüş sevdiceğim,
Star Wars'u izlerken de hep aklımda biriciğim,
Onunla beraberken derbi maçı bile unuturum,
Korkma yıkan çiğ tanem, saçlarını ben kuruturum.

Tv'de gol olurken bir ömür önümden geç kelebeğim,
Defalarca anlatayım ofsaytı, sen anlama brovnim,
Gönlüm açmak ister yare, oturum üstüne oturum,
Korkma yıkan çiğ tanem, saçlarını ben kuruturum

Teknolojiden anlama mms ayarlarını ben yaparım,
Finallerden çok kafama, oje rengini takarım,
Kucağımda uyurken akan salyasını, kalbime dokuturum,
Korkma yıkan çiğ tanem, saçlarını ben kuruturum.

Bebeğim 2 yumurta kırsa, değişmem Bursa İskendere,
Dizini sehpaya çarpsa, düşerim gamlı kedere,
Gönül çipimi bir tek yarin modülünde okuturum,
Korkma yıkan çiğ tanem, saçlarını ben kuruturum.


Ermando Hose Akerano Delcastio

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails