13 Aralık 2009 Pazar

Tahtakale'den Mucize Ürünler: TEFAL FLÖRTÖZ

Merhabalar sevgili okurlarım, her zamanki gibi yine muhteşem bir ürünle karşınızdayım. Tahtakale'nin hayattaki yerini ve önemini vurgularcasına, bayan okurlarımın hayatlarını tamamen değiştireceğine inandığım bir ürünü ithal etmenin haklı onurunu yaşamaktayım. Tahtakale gururla sunar: Tefal Flörtöz.

Hey hanımlar, sizce de patates kızartmak işkence haline gelmiyor mu? Saatlerce uğraşarak yağ çekmesini önleyemediğiniz patatesler bel bölgenizde simitlere neden olmuyor mu? Mutfaktaki yalnızlığınızı paylaşacak kimsecikler de olmaması, bu işkenceye tuz biber katmıyor mu? Ama artık bunların hepsi birer sorun olmaktan çıkıyor. Yeni Tefal Flörtöz, hem patateslerinizi bir kaşık yağ ile pişirip formunuzu korumanıza yardımcı olacak, hem de bunu yaparkenki zaman diliminde size kur yaparak kendinizi bir genç kız gibi hissetmenizi sağlayacak. Dikkatli olun sevgili hanımlar, bağımlısı olabilirsiniz.

Dilerseniz birkaç kullanıcı yorumu alalım sevgili okurlarım, bakalım Tefal Flörtöz için neler söylemişler;

Makbule Horskak(Ev Hanımı, 36, Tokat)

Tefal Flörtöz'den önce hayatımı nasıl idame ettiriyormuşum bilemiyorum ama, ondan öncesini hatırlamak bile istemiyorum. Her akşam, kocam olacak öküzün herhangi bir kanalda futbol maçı bulmasından sonra, "patates kızart lan bana" demesini iple çeker oldum. Çünkü artık flörtümle zaman geçirebileğim dakikalar başlıyordu. Patates kızartmanın bu kadar zevkli olabileceğini düşünmeyi bırak, hayal bile edemezdim. Hatta Tefal Flörtöz geçen gün bana "gamzelerin çok güzel" dedi, yüreğim pırpır etti. Artık namaz kılarken yüzümü Tahtakale'ye döneceğim.

Ferhunde Libidor(Ressam, 28, Ardahan)

Patates kızartmasına, fen bilgisine ve resme küçükten beri ilgim vardı. Fakat saatlerimi patates kızartmasına verebileceğimi hiç düşünmemiştim. Artık tablolarımı patates kızartırken, flörtümün bana ettiği iltifatlar eşliğinde yapıyorum. Ortaya çıkan resimleri görmelisiniz. Bir ayda tam 62 resim yaptım, karnımın da doyması cabası. Elimden gelse onunla yatacağım ama bu ne yazık ki teknolojik açıdan mümkün değil. Bir gün Tahtakale'nin bunu da mutlaka başaracağına canı gönülden inanıyorum. Hele ki Tefal Flörtöz'ün bana "gönlüme damlar, fırçandan akan boyalar" demesinden sonra.

Gülseren Madafaka(Emekli, 53, Bursa)

Kocamın vefatından sonra menopoza girmemle birlikte, östrojen hormonumdaki düşüş sebebiyle, iddaa oynamaya, cinsel içerikli küfürler etmeye ve epilasyon yapmamaya başlamıştım. Günün birinde yakın bir arkadaşımın Tefal Flörtöz kullandığını ve çok memnun kaldığını gördüm. Ben de denemeye karar verdim ve inanın bambaşka bir insana dönüştüm. Patates kızartmadan önce duş alıp, epilasyon yapıp, en kalıcı parfümlerimi sürerek Tefal Flörtözün yanına gidiyorum. Bu onun da dikkatini çekmiş olmalı ki geçen gün bana, "Bundan 20 sene önce tanışsaydık, uzun süre uykusuzluk problemi çekebilirdin bebek" dedi. Patates kızartmasından nefret etmeme rağmen, bütün gün Flörtözümün başındayım. Mahallede ne kadar evsiz varsa, sayemde karbonhidrat rejimine girdi. Ölünce tüm servetimi Tahtakale esnafına bağışlayacağım. Teşekkürler Tahtakale.

Gülnihal Kama Sutra(Öğrenci, 21, İstanbul)

Hayatımda böyle bir ürünü ne gördüm, ne de duydum diyebilirim. Patates kızartmasını, Tefal Flörtöz'den sonra daha bir çok sevdim, ona yemeden önce daha da duygusal bakmaya başladım. Teknolojinin bu kadar ilerleyebileceğini tahmin dahi edemezdim. O kadar çok ruhuma hitap ediyorki, "seninle yapabileceklerimiz ne kadar kısıtlı olursa olsun, iki telli bir elektro gitarın telleri olmamızı isterdim" dediğinde dayanamayıp açma kapama düğmesini yaladım. Bu onun için birşey ifade etmese de benim için dayanılmaz bir deneyimdi. Bir daha bu derece ruhuma hitap ederse neler yaparım bilemiyorum ama hangi mühendisin elinden çıktıysa bu alet, onu istiyorum. Tahtakale'ye olan güvenim babama karşı yok bilesiniz.

Gördüğünüz gibi sevgili okurlarım, Tefal Flörtöz için ne söylesek az. İyisi mi siz acele edin ve bu muhteşem ürünün stokları tükenmeden siparişinizi verin. Üstelik 10 dakika içerisinde aramanız halinde, Tefal Flörtöz için "Örümcek Adam" kostümüne bedava sahip olabilir, patates kızartırken fantaziden fantaziye koşabilirsiniz. Ne duruyorsunuz, hemen arayın; (0212) 448 58 68.

Unutmayın, Tahtakale sizi her zaman en iyi ürünlerle buluşturur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails