26 Aralık 2009 Cumartesi

FANTAZİ-ROCK MÜZİĞİN PRENSİ ERMAN




















Sıkı durun Prens Erman hayranları, çünkü sizlere müthiş bir sürprizimiz var. Prens Erman son albümü "Önce Allah'a sonra Bill Gates'e Emanet Ol Sevdiceğim" adlı albümüyle müzik piyasalarını alt üst etmeye hazır. Bizim için de sürpriz olan bu albümde birbirinden hit parçalar gönüllerde taht kuracağa benziyor. Yeni albümü için "Sanatımda bir masterpiece" diyen Prens Erman, albümünü tüm sevenlerine ithaf ettiğini söylüyor. Kısa sürede tükenmesi beklenen bu muhteşem albümü sakın kaçırmayın sevgili okurlarım. İşte parçalar;

A-
1-Yarin Sık kullanılanlar'ında geçti gitti, benim şu kısacık oturumum
2-Gönlüme download ettim, hep hatalı arşivleri.
3-Modemimin receive'i sen, send'i ben olayım.
4-Kablosuz ağıma düşüremedim ah o nazlı user'ı.
5-Boşaltılmış Geri Dönüşüm Kutum aşkımın tek şahidi.


B-
1-Önce Allah'a sonra Bill Gates'e emanet ol sevdiceğim
2-Seninle myspace ödüldür bana, sensiz facebook bile sürgün sayılır.
3-Trojan olsam da aşamadım, yarin virus programını.
4-Annen bile oturum açsa, benim bağrım down olur.
5-Al şifreyi log-in yar, tek admin ol gir kalbime.


En zeki, en çevik ve en ahlaklı müzik marketlerde!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails