22 Kasım 2009 Pazar

FANTAZİ-ROCK MÜZİĞİN PRENSİ ERMAN




















Beklediniz...Özlediniz...Ama değdi. Prens Erman her zamanki gibi gönüllerde fırtınalar koparan yepyeni bir albümle karşınızda. Dinlerken kah isyanın eşiğine geleceğiniz, kah aortunuzda dalgalanmalar hissedeceğiniz, kah sevdiğinize tekrar aşık olacağınız birbirinden güzel parçalar siz değerli Ablogsublogblog okurlarını bekliyor. Hummalı bir çalışma sonucu piyasaya çıkan albümüne ilişkin olarak Prens Erman; "Sanat hayatımda kırılma noktası olarak gördüğüm bir albüm oldu. Gönlün merkezine olan seyehatimde beni yalnız bırakmayan tüm gönül dostlarıma teşekkürü bir borç bilir, en yakın zamanda öderim" diyerek zihinlerde büyük merak uyandırdı. İyisi mi siz bu muhteşem albümü sakın kaçırmayın. Gelin Prens Erman'ın yeni albümü, "Bana Linux kurarsan, seni sana bırakmam"daki birbirinden güzel parçalara bir göz atalım.


A-

1-Msn de engelledin, ampute ettin kız beni
2-İlişkimizin check point'ine restore edemedim yar seni
3-Wikipedia'ya sordum sensiz geçen günleri
4-Powerpointte sun beni, tırmala beni, edit beni
5-Bir user'ını çok sevdim, o beni hiç sevmiyor
6-Hatasız sunucu olmaz

B-

1-Winrar'la aç yar gönlümü, extract etme, yetmez harici kalpler
2-Poke'layamaz kimse seni, benim poke'ladığım kadar
3-Admin olmuş gidiyorsun, beni shutdown ediyorsun
4-Gönlümün firewall'unu deldi geçti hacker yar
5-Sevenlere Paint yeter, Photoshop sizin olsun
6-Bana Linux kurarsan, seni sana bırakmam


Her zaman olduğu gibi en seçkin en bıçkın ve en birinci müzik marketlerde!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails