6 Ekim 2009 Salı

Tatlandırıcılı Muhabbetler: PRENS ERMAN İle Bölüm Sonu Canavarlarımız

(29 Ağustos 2009 tarihinde kaleme alınmış fakat çeşitli! nedenlerden dolayı bugün yayınlanmıştır)
















Sunucu: Tatlandırıcılı muhabbetlere hepiniz hoşgeldiniz değerli okurlarım, bu haftaki konuğumuz hepinizin severek dinlediğinize inandığım, fantazi-rock müziğin prensi, Prens Erman. Hoşgeldiniz Erman Bey.

P.E: Hoşbulduk efendim, benim için gerçekten büyük bir mutluluk bu programda sizinle ve okuyucularınızla olmak.

Sunucu: Böyle düşünüyorsanız bizim için daha büyük mutluluk. Sevdiğinizi bildiğimizden sizin için Sponsorumuz Beyoz Fırın'dan çikolatalı muffin bile getirttik.

P.E: Bu hareketiniz gönlümde derin izler bıraktı, bu denli ince düşünülmek benim için Tv'yi rastgele açtığımda "My Name Is Earl" ü başlarken yakalamak gibi oldu gerçekten, eksik olmayın.

Sunucu: İlk defa bir programa konuk olduğunuz ve bizi seçtiğiniz için ne yapsak az Erman Bey. Özellikle bizim için seçtiğiniz tartışma konusu hakikaten harikulade. Bölüm sonu canavarlarımızdan bahsedeceğiz bugün sevgili okurlarım. Dilerseniz lafı uzatmadan Prens Erman'a bırakalım, ve bölüm sonu canavarı nedir, kendisinden öğrenelim.

P.E: Teşekkür ederim. Öncelikle herkese merhabalar değerli okurlar. İlk defa bu tarz bir programda sizlerle buluşmanın verdiği heyecan ile, bugünün anlam ve önemini belirtmek açısından anlatacaklarımı, kendi bölüm sonu canavarım Ayşe Ece Eyisoy ‘a ithaf ediyorum. Kendisinin bugün doğum günü olması sebebiyle, geçen sene bugün itibariyle bulunduğum pozisyonum aklıma geldi, aradaki 7 farkı buldum ve isyanın eşiğine geldiysem de hemen geri döndüm, akabinde sizlerle paylaşıyorum. Yine kendisinin doğum günü vesilesiyle piyasaya çıkardığım yeni albümümü de zevkle dinlersiniz umarım. Önceki albümlerimde de birçok şarkıda ilham kaynağım olan Ayşe Ece Eyisoy, bu albümün tamamında bana ilham vermiştir.

Sunucu: İstemeden de olsa araya girmek zorundayım izninizle. Bu büyük sürprizi de ilk defa Tatlandırıcılı Muhabbetlerde öğrenmektesiniz sevgili okurlarım. Prens Erman'ın yeni albümü "Dudaklarında Peter Pan İdim" ilk kez sizlerle bu sayfada. Buyurun devam edin Erman Bey.

P.E: Estafurullah. Bölüm sonu canavarımın hem adını hem de soyadını sizlerle paylaşma sebebim ise, benim gibi, arada bir ismini google da aratıyorsa(ki yapar, beyin klonumdur kendisi) bir gün rastlar, okur bu yazıyı ve o kör olasıca bünyesel mekanizmasında, belki bir nebze değişim olur. Gelelim konumuzun içeriğine.

Çoğumuzun haberi olmasa da, mutlaka bir adet bölüm sonu canavarı vardır sevgili okurlar. Peki nedir, kimdir bu canavar, loch ness gölü canavarıyla akrabalığı var mıdır? Bölüm sonu canavarımızdan kastım, gerçekten sevdiğimiz ve çeşitli “manalı-manasız” sebeplerden dolayı ayrı düştüğümüz sevdiceklerimizdir. Bu zibidileri sevdikten sonra başka kimseyi sevemeyiz, yerlerine koyamayız ve sürekli diğer insanlarda o kalorifer böceklerini ararız. Aramızdaki en karaktersiz olanlarımız olayı bir üst seviyeye taşıyarak, bölüm sonu canavarlarını hayal edip başkalarını öpebilirler, sevebilirler bile.

Bölüm sonu canavarları öyle zalimdirler ki, bize hayatımızın en önemli level’ini atlatmazlar değerli okurlar. Ne yaparsak yapalım, enerjimiz ve silahlarımız “full” olarak bile bu canavarların karşısına çıksak, bunlar bizi yer bitirir. Ekranda da kocaman bir GAME OVER yazısı görünür. Tekrar denersin tekrar yer, tekrar yer, tekrar yer. Jetonun kalmayıncaya kadar iliğini kemiğini kurutur. Bir de bakarsın ki artık bu canavar senin için çok tehlikeli olmaya başlamıştır.

Duygu jetonların çoktan tükenmiş ve kendinden ödün vererek aldığın yeni jetonların da çok yakında bitecektir. Sahip olduğun ne varsa bozdurmuşsundur daha çok jeton almak için. Bölüm sonu canavarına yenileceğini bilerek oynama adına, kumarda evini arabanı kaybetmeye benzer. Donla bırakırlar bunlar adamı Allah muhafaza, insan içine çıkamazsın. Fakat gün gelir artık kendinden ödün veremez, yeni jeton da alamaz olursun ve oyundan hızla uzaklaşırsın. En sevdiğin oyundan koşar adım kaçarsın, bir daha oynamamaya karar verirsin kendince.

Kararı verdin ama bu kararı bir türlü uygulayamazsın, mümkün değildir, pek muhterem okurlar. Zaman içinde duygularını bir müddet sonra toparlayıp yine jeton alır yine yenilirsin canavara. En sevdiğin şeydir aslında o canavar, yenilecek olduğunu bile bile oynasan da, en azından onu görmenin verdiği mutluluk bile yeter sana. Ona ise hiçbir zaman yetmez attığınız jetonlar. Dipsiz kuyu gibi attıkça daha çok ister.

Sunucu: Sizin bölüm sonu canavarınızı diğerlerinden ayıran bir özelliği var mıydı peki Erman Bey? Tipik bir canavar mıydı yoksa?

P.E: Gerçekten çok yerinde bir soru oldu. Benim bölüm sonu canavarımı diğerlerinden ayıran çok ama çok önemli bir özelliği var. Bütün jetonlarımı bitirmesi yetmiyormuş gibi bir de beni donla bırakmasına rağmen, “gitme, gel seni sevdim, bir el de benden oyna” dedi. Fakat bu sefer de ben oynamadım sevgili okurlar, çünkü daha fazla mideye indirilecek gücüm kalmamıştı. Nihayetinde ben de o level’i geçemedim ve makineyi yumrukladım. Zaman içinde kendimi topladım ve biriktirdiğim jetonları artık “ağzı tam kapanmayan ve joystickle kumanda edilen kepçeyle, oyuncak ayı, tavşan, fil ve kedi yakalama” makinesinde harcıyorum. Mutlu muyum değilim, en sevdiğim oyunu unutturdu mu bana, unutturmadı, ama bölüm sonu canavarımdan uzaklaşmanın başka bir yolu da gözükmüyor ne yazık ki.

Gördüğünüz üzere aklım hala bölüm sonu canavarımda sevgili okurlar. Canavardı, manavardı ama bağrıma basmıştım ağustos böceğini. Belki bir gün oyunun yeni bir versiyonu çıkar, yine oynamaya başlarız belli mi olur. Hatta polyanna felsefesinde bir yaklaşım olacak ama, belki kendisi bölüm sonu canavarım bile değildir de ben bilmiyorumdur, ne dersiniz?

Sunucu: Şahsi fikrimi sorarsanız ben bölüm sonu canavarınız olduğuna inanmaktayım Erman. Değilse de yeni bir albümle bunu bizlere duyuracağınızdan eminim. Umarım herşey gönünüzce olur.

P.E: Çok teşekkür ederim çok naziksiniz. Bu arada muffin de harikaymış, okurlarımız yeni albümümü dinlerken ben de kendisiyle ilgilenmeyi düşünüyorum.

Sunucu: Programımıza katıldığınız için çok teşekkür ederiz Prens Erman. Evet sevgili okurlarım dilerseniz Prens Erman'ın yeni albümünü ilk kez yayınlama şansını yakaladığımız gün olan bugünü eşsiz kılalım ve albüm kapağını ve şarkılarını sizlerle paylaşalım. Prens Erman'ın kendi bölüm sonu canavarına ithaf ettiği bu albüm, her zamanki gibi "en birinci" müzik marketlerde. Bir dahaki programa kadar hepiniz mutlu kalın.





















A-

1-Beni Yeni Zelanda’nın yağmurlarında yıkasınlar
2-Yar sen gittin gideli kivilere düşmanım
3-Starbucks içinde vurdular beni
4-Doğum lekeni beynimden çıkaramaz Kosla Oxi
5-Dudaklarında Peter Pan idim

B-

1-Yemeğin salçalısı, kadının salsalısı alır beni benden
2-Artık eski tadı yok muzlu cici bebenin
3-Une Belle Histoire(Prens Erman Remix)
4-Acıbadem köprüsü dardır geçilmez
5-Goodbye My Lover(Prens Erman feat. Küçük Ceylan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails