2 Ekim 2009 Cuma

Ermando Hose ile Gönül Karmaşası

Şiirsever okurlarım nihayet beklenen oldu ve hasret sona erdi. Ermando Hose Akerano Delcastio, yine muhteşem bir başyapıt ile gönül dünyanıza adım atıyor. Uzun zamandır sesi soluğu çıkmayan duygu yüklü Brezilyalı şair, sessizliğini hepinizi derinden etkileyeceğine inandığım "Gönlümdeki Gece Tarifesini Kaldıramadım" adlı şiiri ile bozmuş bulumakta. Sorularımı yanıtsız bırakan Delcastio yaptığı açıklamada, "sadece şu kadarını söyleyebilirim ki, unutulanlar, unutanları asla unutmazlar deseler de inanmayın, Alzheimer diye birşey var." dedi. Ben de kendisine sanat hayatında başarılar diliyor ve siz değerli okurlarımı, bu güzide eserle başbaşa bırakıyorum.



Ermando Hose Akerano Delcastio'nun sponsoru Silbak Mendilleri, keyifli vakitler diler.



GÖNLÜMDEKİ GECE TARİFESİNİ KALDIRAMADIM, AH KALDIRAMADIM


Güneş batar, yarin yüzü high definition, gözlerimin önünde,
Gönül kolama mentos oldu, çivileme daldı, çıkaramadım,
Tasarruflu ampul oldum ellerinde, çevirildim saat yönünde,
Gönlümdeki gece tarifesini kaldıramadım, ah kaldıramadım.


Eteği Bershka, gömleği Jack&Jones, kurban olduğum yarimin,
Doksandan girdi gol oldu gönül kaleme, uçtum ama kurtaramadım,
Kar etmez, ayar tutmaz bünyeme, ne mineral, ne tuz, ne de vitamin,
Gönlümdeki Gece Tarifesini Kaldıramadım Ah Kaldıramadım.


Sen Ursula ol ben Tarkan, kurtarayım yar seni, oyuncak ahtapottan,
Yetmez dersen Hidrojenim ol, Oksijenin olayım, bağlandıkça bağlanalım,
Canlı yayın istiyorum artık "on air" olalım, senelerce izledim banttan,
Gönlümdeki Gece Tarifesini Kaldıramadım Ah Kaldıramadım.


Bitsin artık bu işkence, gel kapat sevdiceğim gönülmetremi, çok yazdı,
Hulk olsam kalkamam altından, yetiş Powerpuff'ım, tek başıma kapatamadım,
İnan seni gördüm göreli, testosteron hormonum kendi mezarını kazdı,
Gönlümdeki Gece Tarifesini Kaldıramadım Ah Kaldıramadım.


Ermando Hose Akerano Delcastio

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails