28 Eylül 2009 Pazartesi

FANTAZİ-ROCK MÜZİĞİN PRENSİ ERMAN

Şimdi sıkı durun sevgili okurlar. Merakla beklediğiniz ve uzun zamandır sessizliğe gömülen Prens Erman, yine yapacağını yaptı ve yeni albümü "Dün gece Google’da, yine ismini arattım" ile gündeme bomba gibi düştü. Son 4 günde albüm satışı 600.000 rakamına dayanan Prens Erman, "İnanın çok mutluyum, uzun bir aradan sonra tekrar sevenlerimle bir araya gelmek gerçekten inanılmaz heyecanlandırdı beni" dedi. "Peki arayı neden bu kadar açtınız?" sorusuna da, "Şartların oluşmasını bekledim diyebiliriz. Bildiğiniz gibi bir dargın-bir barışık buhranlı bir ilişki geçirdim ve bu istemeden de olsa sanat hayatımı olumsuz yönde etkiledi. Ama olanlardan ders çıkarmasını bildim ve yeni parçalarımda bu karmaşık duygu halimden faydalanadım. Umarım beğenirsiniz" şeklinde cevap veren Prens Erman, her zamanki gibi iddialı açıklamalar yapmaktan kaçındı. Siz en iyisi herşeyi bir kenara bırakın ve birbirinden hit parçaların bulunduğu bu albümü sakın kaçırmayın sevgili okurlar.

Gelelim hepinizin merakla beklediğiniz, albümde yer alan parçalara;

A-

1-Hayatımı scan disk, dönme artık dur yeter.
2-Bir klasörü paylaşamadık seninle yar.
3-Times New Roman alın yazımı Comic Sans’a çevirdi, leylim ley.
4-Bu an hiç bitmesin, print screen Allah’ım.
5-Hazırda bekletilenlerin ışığı bir yanar bir söner, sindiremem.
6-Kalbim param-partition, dört bir yanım bad sector.


B-

1-Bluetooth değişim klasörünün dili olsa da konuşsa.
2-Yedi kullanıcılı Hürmüz.
3-Kalbimin tek admini, sensin iki gözümün çiçeği.
4-Açılış sayfamda canım, açık seçik, senin adın yazıyor.
5-Saatlerce öpüştüm yeni profil resminle.
6-Dün gece Google’da yine ismini arattım.


Her zamanki gibi, en birinci müzik marketlerde!

2 yorum:

  1. rapid den indirdim albümü
    sound u çok beğendim
    ilk videoyu sabırsızlıkla bekliyorum
    bence ilk video "Yedi kullanıcılı Hürmüz" e gelmeli..
    saygılar..

    YanıtlaSil
  2. walla mirim, sadece aqıllıların anliabilicee bi soundu yakalamışsın, ben bööle okuyucuyu ayakta alkışlarım.video tavsiyeni de ssd belleğe kaydettim, ayrıca rapid candır. saygılar benden...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails