17 Ağustos 2009 Pazartesi

Tahtakale'den Mucize Ürünler: Off Emo Kovucu- Öldürücü Sprey












Sevgili okurlar şimdi sıkı durun. Son yıllarda sıkça hayalini kurduğunuz ürün artık stoklarımızda. Tahtakale esnafı gururla takdim eder: Off Emo Kovucu-Öldürücü Sprey.

Yaz aylarının gelmesi ile emo'larda her yanımızı sarmış durumda. İş o kadar ciddiye bindi ki, artık ev alırken veya kiralarken bile "yazın burada çok emo oluyor mu?" şeklinde sorar olduk. Özellikle sahil şeridi yakınındaki yerleşim bölgelerinde sıkça görülen emo'lar, yaz aylarında saçları kolay kolay bozulmadığından çok hızlı çoğalabilirler ve derhal müdahale edilmez ise hayatınızı kabusa çevirebilirler. Sizce de, gecenin o güzelim sesslizliğinde, ağlarken çıkardıkları sesler, tahammül edilemez değil mi?

Neyse ki artık endişelenmenize gerek kalmadı, çünkü "Off Emo Kovucu-Öldürücü Sprey" yanınızda. Uygulaması da çok kolay. Emo'yu gördüğünüz yerde üzerine sıkın ve ondan sonsuza dek kurtulun. Ayrıca açık alanlar için geliştirdiğimiz güçlü formüllü vücut spreyi ile de emo'ları kendinizden uzak tutabileceksiniz. Ne duruyorsunuz? Hemen sipariş verin.

Yanımızda "Off Emo Kovucu-Öldürücü Sprey"in yaratıcısı Ehrmann Ackehr var. Dilerseniz kendisiyle bu mucize ürün hakkında biraz konuşalım.

-Hey Ehrman gerçekten çok iyi görünüyorsun.
-Teşekkürler Osman. Psikolojimi düzeltmeme borçuyum bunu.
-Nasıl yani?
-Önceleri etrafım emolarla sarılıyken çok agresif ve mutsuzdum. Fakat bu mucize ürünü geliştirdiğimden beri onlarsız bir hayatın tadını çıkarıyorum.
-Bize biraz üründen bahseder misin acaba? Çıkış noktası ne oldu, kullananlar ne söyledi?
-Ürünün çıkış noktası Kadıköy'de Akmar pasajından tişört almaya gitmemdir diyebilirim. Bir anda etrafımı saran emolara karşı ne yapacağımı bilemedim. Psikolojim altüst olmuştu. Hemen eve geldim ve çalışmalara başladım.
-Gerçekten çok korkunç bir durum.
-Kesinlikle. Birçok arkadaşımdan da aynı şikayetleri alınca, bu ürünün formülünü bulmakta geç kalmadım ve derhal bir kaç parti üretim yaptım. En yakınımdakilere dağıtarak, sizin için yorumlarını kamera önünde yapmalarını istedim.
-Çok merak ediyorum Ehrmann.
-O zaman gelin hep birlikte izleyelim.

Naim Suleymansson(45, balet):

Bu ürün benim hayatımı tamamiylen değiştirdi diyebilirim. Evimin etrafını saran emolara karşı ne yapsam kar etmemişti. Su döktüm olmadı, toplarını kestim olmadı, küfür ettim bana mısın demediler. Ehrmann'ın denemem için verdiği spreyi üzerlerine sıkmamla büzüşüp can vermeleri bir oldu. Artık yenilenmiş ruh halimle yeni figürler üretebiliyorum.

Karl Marks Spencer(63, bilgisayar mühendisi):

Bilgisayar mühendisi olduğumdan evime iş getirmeme gibi bir şansım yok. O yüzden, camımın önüne yuva yapan emolar, iş hayatımı adeta kabusa çevirmişti. Ağlama seslerinden konsantre olamıyor, doğru dürüst program yazamıyordum. Derken bir gün Ehrmann kapımı çaldı ve bu mucize ürünü denememi istedi. Üzerlerine sıktım ve bekledim. Bingo! Sonuç tam bir harikaydı. Diğerlerine ibret olsun diye ölülerini de süpürmedim. Bu ürün kariyerime doğrudan etki edecek gibi. Ellerine sağlık dostum.

Tansu Chili Peppers(32, organizatör):

Geceleyin açık alanlarda düzenlediğimiz davetlerde, emolar sürekli sorun oluyordu. Ağlama sesleri bir yana, sürekli gelip 1lira istemeleri ve ayaklarını birbirine çapraz yapıp fotoğraf çektirmeleri canımıza tak etmişti. Organizasyonunu yaptığım bir davette Ehrmann cebinden bir sprey çıkardı ve bana davetlilerle birlikte kullanmamı tavsiye etti. O gün bugündür etrafta tek bir emoya rastlamadım. Açıkta kalan her yerime sürüyorum ve emolara elveda diyorum. Bence bu ürünle Dünya Sağlık Örgütü'nden ödül bile alır.

-Ehrmann gerçekten harika bir iş çıkarmışsın.
-Teşekkür ederim Osman, umarım herkes senin gibi düşünüyordur.

Emo'lardan tiksiniyor musunuz? "Emo ufaktır, mide bulandırır" mı diyorsunuz? Yoksa hayattaki en gereksiz canlılar olduklarını mı düşünüyorsunuz? Saçları için canlarını verebilecek bu iğrenç yaratıklardan sonsuza kadar kurtulmak istemez misiniz? Siz de bu muhteşem ürünle hayatınızda yeni bir sayfa açın. Yeni "Off Emo Kovucu-Öldürücü Sprey" ile emolar sorun olmaktan çıksın. Haydi daha ne bekliyorsunuz, eğer 10 dakika içinde sipariş verirseniz, açık alanlar için tasarlanmış bu muhteşem vücut spreyine de ücretsiz sahip olabilirsiniz. Hemen arayın; (0212) 448 58 68.

Tahtakale, sizi her zaman en iyi ürünlerle buluşturur.

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails