12 Ağustos 2009 Çarşamba

Tahtakale'den Mucize Ürünler: Beyin Büyütme Hapı( Brain Enlargement Pills)










Sizlere müthiş bir haberimiz var sevgili okurlar. Artık, erkek-kadın bir çoğumuzun en büyük problemi olan "beyin yetmezliği" tarihe karışıyor. Nasıl mı? Gelin hep beraber bakalım.

Yeni "Big Brain X" beyin büyütme hapı ile siz de hayallerinizdeki beyne çok çabuk sahip olabilirsiniz. Sağlık Bakanlığı ve FDA onaylı bu mucize ürün, şimdi size bir telefon kadar yakın.

Ösys'ye 6. girişiniz fakat hala barajı geçemediniz mi?, En yakın arkadaşınızın yaptığı esprilere, anlamadığınız halde, salak durumuna düşmemek adına gülmekte misiniz?, IQ testlerinde ağza alınmayacak skorlar mı alıyorsunuz?, Çarpım tablosunu ezberleyememenin verdiği zorluğu, hayatın her alanında yaşıyor musunuz?, Sevdiğiniz çocuk güzellikten çok zekaya mı önem veriyor?, Solo-test'te sürekli "beyinsiz" mi çıkıyorsunuz?, Kadınları yatakta değil, hayatta mı mutlu etmek istiyorsunuz? O zaman sıkı durun çünkü bunların hiçbiri "Big Brain X" için sorun değil. Sadece "3 ay" gibi kısa bir zamanda beyninizde 6-10cm arası büyüme gözleyecek ve gözlerinize inanamayacaksınız.








Şimdi dilerseniz kullanıcı yorumlarına bir göz atalım;

Adise Baba(23, öğrenci):

Üniversite sınavına tam 5 kere girdim ama maalesef istediğim yeri kazanmayı bırak, barajı dahi geçemedim. Okunmuş pirinç yuttum, ayet-el kürsü okudum, cinci hocaya bile verdim ama olmadı, olmadı ve yine olmadı. Erkek arkadaşım üniversite 3. sınıfı bitirdi ve bu sene de kazanamassam benden ayrılacağını söyledi. Çaresiz şekilde tam pes etmeyi düşünürken, "Big Brain X" ile tanıştım.Kullanmaya başlayalı iki ay olmasına rağmen, beynim tam 7 cm büyüdü. Dersanedeki ilk denemeden de 270 ham puan aldım. Bu rüyadan uyanmak istemiyorum. Tahtakale bence dünyanın merkezi.

Yıldırım Demirtüp(45,işadamı):

8JK başkanı olduğumdan beri, yüz milyonlarca doları ne idüğü belirsiz futbolculara harcayarak yüzbinlerce kişi karşısında aptal durumuna düştüm. O da yetmedi, şampiyonlar ligine, Türkiye liginde bile tutunamayan bir kadroyla çıktık Livercool'dan 8 yedik. Adamlar bize karşı şampiyonlar liginin en farklı skorunu yakaladılar, günün anısına bir de tişört bastılar. İnönü'de Fenerbahçe'ye karşı en son ne zaman kazandık, onu bile hatırlamıyorum. Mehmet Kopuz'u transfer etmek istedim, ne yazık ki ona da beynim yetmedi.











Derken bir arkadaşımın tavsiyesiyle Tahtakale'ye gittim ve "Big Brain X" aldım. Bu mucize ürün nasıl anlatılır bilemeyeceğim ama, 4 aydır kullanıyorum ve sonuç mükemmel. Artık çok ucuza çok iyi transferler yapabiliyorum, hatta şampiyon bile olduk. Diğer firmaların tüplerini ezdirmeyip, Demirtüp Gaz Grubu tüplerinden vermemem de cabası. Tahtakale duruşunu tüm camia olarak benimsedik. "Big Brain X" gol gol gol!

Nil Karafatmagil(33,şarkıcı):

Yıllarca Türkiye'nin Björk'ü olmaya çalıştımsa da şarkılarım ben dahil olmak üzere kimse tarafından anlaşılamadı. Şirin gözüktüm olmadı, seksi gözüktüm dolmadı. Manasız ve hareketli parçalar yazmaktan kendimi alamıyordum. Pentü reklamlarından sonra atamadığım ruh haliyle, soda reklamında bile .ötümü başımı açar olmuştum. Bir gün buji anahtarı almak için gittiğim Tahtakale'de hayatımın ürünü olan "Big Brain X" ile karşılaştım. Bugüne kadar ne denediysem bir sonuç vermemişti, başlarda kuşkuyla yaklaştım ama kısa sürede sonuç alınca kendime yaptığım en büyük iyiliğin "Big Brain X" kullanmak olduğunu gördüm. Beynim tam 8cm büyüdü ve artık manalı slow parçalar bile yazabiliyorum. Elimle bıngıldaklarımı hissediyor olmanın zevki bir yana, Pelin Bato'yu kıskanmayı bırakmış olmam da hayretler verici. Sağ eller havaya, "Big Brain X"'ler buraya!

Artık kafataslarınızda yer açmanın vakti geldi sevgili okurlar, daha büyük şapkalar almayı da unutmayın. Ne duruyorsunuz? Hemen Tahtakale'ye gelip veya telefonla sipariş vererek bu mucize ürüne sahip olabilirsiniz. Kısa bir süreliğine olan, kredi kartlarına peşin fiyatına tek çekim kampanyamızı da kaçırmayın. Aradığınız herşey Tahtakale'de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails