17 Ağustos 2009 Pazartesi

FANTAZİ-ROCK MÜZİĞİN PRENSİ ERMAN




















Nihayet hasret sona erdi ve Prens Erman, bomba gibi yeni albümü "Denetim Masasına Oturdun İşte" ile sevenleriyle tekrar buluştu. Akerman Music Corp.'tan çıkardığı 3. albümünde yine herkesi kendine hayran bırakacak gibi gözüken Prens Erman albümle ilgili, "Sevenlerimi çok beklettim ama beklediklerine değdi" dedi. "Hangi parçaya klip çekeceksiniz?" sorusuna, "çok karasızım, hepsi benim birer çocuğum gibi, ilerleyen günlerde karar verebilirim umarım" cevabını veren Prens Erman, yeni albümüyle de adından çokça söz ettireceğe benziyor.

Prens Erman'ın yeni albümündeki parçalar ise şöyle:

A-
1-Hata raporu gönderdim tanrıya
2-Sunucu hatasıdır, seni benden koparan
3-Hücreleri birleştir, sevenler ayrılmasın
4-Simge durumuna küçültülen aşklar mezarlığı
5-9 hücreli pil oldum yine yetmedim o yare

B-
1-Denetim masasına oturdun işte
2-Daha sonra anımsat, sensiz geçen günleri
3-Bunu bir daha gösterme kutumu, tıkladı nankör
4-Şimdi yeniden başlat yar, update oldu hislerim
5-Arar bulur muydun beni, excel'de formül olsaydım?

Her zamanki gibi en seçkin müzk marketlerde.

2 yorum:

  1. yeni albümünü vakit geçirmeden aldım, aldığım gibi fi tarihli bir walkman aracılığı ile dinledim, cd geçende icat oldu Erman'ım bu arada, neyse, ben en çok "9 hücreli pil oldum yine yetmedi o yare" adlı parçayı beğendim. çok düşündüm üstünde parçanın. emin ol seni anladım, watt'ı watt'ına kullanamamış seni yarin. tam deşarj olmadan şarj etmiş seni hep. hissettim anlıyor musun?

    YanıtlaSil
  2. anlamam mı mahirim hislerime tercüman olmuşsun. dolduğum halde şarjda tuttu beni verdi voltajı verdi voltajı yedi bitirdi ömrümü. bir gün tam deşarj olamadım içim içimi yedi. gel zaman git zaman eridim bittim tükendim miyadım doldu çıkardı attı beni. yazıklar olsun.
    bir de cd nin korsanını hemen yakalıyorlar diye çıkarmıyorum kasete karışmıyor zabıta eski sanıyor.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails