25 Ağustos 2009 Salı

Ermando Hose ile Gönül Karmaşası

Duygu yüklü Brezilyalı, dünyaca ünlü şair Ermando Hose Akerano Delcastio'dan yine muhteşem bir şiir. Sevgilisiyle mum ışığında romantik bir yemekteyken, sevgilisinin şaka kisvesi altında mumun eriyiğini gözüne üflemesinden sonra odasına çekilip robe de chambre'ını giydiği gibi, ansızın, sitem dolu bu muhteşem şiiri yazmıştır. Gelin hep beraber kendimizi duygunun kollarına bırakalım sevgili okurlar.

Tabu XL kuklası oldum hoyrat yarin elinde


Lacoste giydim işe giderken, çöpü bana attırdı,
Geçirdi beni ele , aynalı kemer ince belinde,
Film bitsin sana sandviç yapacağım, diye kandırdı,
Tabu XL kuklası oldum hoyrat yarin elinde.

Hazır kalkmışken hep uzattım kumandayı ben ona,
Gösterdi bana cinsel uzvunu annemin de ebemin de,
Unesco dan yardım gelse inanın yetmez canlar bana,
Tabu XL kuklası oldum hoyrat yarin elinde.

Pes2009 oynarken yarı finalde acımadı, fişi çekti,
Kapağı kaldır dedi işerken, kodu bozuk geninde,
Yemekten sonra başım ağrıyor numarasıyla beni ekti,
Tabu XL kuklası oldum hoyrat yarin elinde.

Süpriz yemek yaptım yemedi, dominostan pizza söyledi,
Ninja yıldızı var sanki o pabuç kadar dilinde,
Gelin görün beni bu meymenetesiz neyledi,
Tabu XL kuklası oldum hoyrat yarin elinde.


Sevgiyle kalın şiir sever okurlarım.

2 yorum:

  1. tüm acı çekenlere...
    özellikle pes2009 ve dominos temaları gönülden etkiledi beni.
    Ancak edgar alan poe, paulo coelho arası tarzına da dikkat çekmeden edemeceğim...diline sağlık diyorum

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun zeydim mübarek ramazan böyle güzel dilekler bak yine duygulandım sahurda az yerim şimdi:D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails