12 Ağustos 2009 Çarşamba

Aker-Ataberk ile YORUM ÇARKI


















Nihayet beklenen oldu sevgili okurlar. "Yorum Çarkı" bundan böyle ummadığınız anlarda sizlerle birlikte olacak. İki müthiş birikimin kuru sıkı düellosunda adeta kendinizi kaybedeceksiniz. Rapidshare'den download yapmadığınız sürece modeminizle oynamayın, çünkü tanık olduğunuz bu tarifsiz lezzeteki olay tamamen gerçek.

Erman Aker ve I. Ataberk'in, sosyal ve kültürel olayları 2 farklı bakış açısından değerlendirecekleri bu güzide yayında, kah kedi-köpek, kah lugano-emre, kah darth vader-luke skywalker didişimleri tadını, iliklerinize kadar hissedeceksiniz.

Sizler için bu iki büyük yazarı, bu iki büyük birikimi, bu iki büyük açık alnı bir araya getirme adına çok emek sarf ettik ama nihayetinde değdi sevgili okurlar. Bundan böyle saatinizi "Yorum Çarkı"'na göre ayarlayın demek isterdim, ama bu iki güzide insanın saati saatine uymadığından siz her zamanki gibi saatinizi Ntv ye göre ayarlayın.

Bu yeni yayına lütfen "..çarım çarkına" tarzı bir önyargıyla yaklaşmayın sevgili okurlar, keza tek amacımız sizi, daha da iyiye ,daha da güzele ve daha da geyiğe götürmektir. Aker-Ataberk ile Yorum Çarkı çok yakında sizlerle.

Şimdi reklamlar;

-ABLOG SUBLOG BLOG'u okudun mu Kemalettin?
-Okumaz olur muyum, üye bile oldum, izleyicilerde baştan dördüncüyüm.
-Ben de, ben de üye oldum aşkım, ben de sondan altıncı resimsiz olanım, seni çok seviyorum.
-En çok beni seveceksin Gülseren en çok, ben saksı değilim.
-Artık sen ne dersen o, hayatım.

Siz de ABLOG SUBLOG BLOG'a üye olun, hem sevgilinize karşı mahçup olmayın, hem de ipleri elinize alın.

ABLOG SUBLOG BLOG... Atsan atılmaz, satsan satılmaz, artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails